Én meg akkor most jól megírom, hogy milyen volt a szombati Fehérvári molytalálka, egyrészt azért, hogy maradjon valami írásos nyoma, másrészt azért, mert muszáj leírnom, hogy megint teljesen pozitívan csalódtam a tőlem eltérő életvitelű, egy-két évvel fiatalabb, vagy épp 10-20-szal idősebb emberkékben.

Kezdődött az egész azzal, hogy fél 4 magasságában kimentem a vasútra a Veszprémből érkező piciszusz és párja elé, hogy elkalauzoljam őket az általuk még feltérképezetlen VOKE-könyvtárba, ahol már nagyban ott beszélgetett a többi molyci, akik velünk kiegészülve lettek összesen 16-an (állítólag), így még pont körbe tudtuk ülni az összetologatott asztalokat. Sajna azonban így a velem szemben ülők (akik hajlamosak a hallgatagságra, ha az ember nem faggatja őket folyamatosan pl. Morn és FruzsinaRacz) túl messze voltak, hogy folyamatosan egzecírozzam őket, ami kár, mert tudom, hogy vannak jó meglátásaik és szeretem, amikor beszélnek (egyszer le kéne őket itatni, és akkor tuti, folyamatosan hablatyolnának:)). Aztán persze némileg kárpótolt, amikor konstatáltam, hogy a hozzám közelebb ülő DAndrea-nak, janeeyre-nek és Miestas-nak viszont be nem áll a szája, úgyhogy utólag sajnálhatom, hogy decemberben velük nem találkoztam, és csak most jöhettem rá, hogy tök jó fejek, és örülhettem, hogy megismertem őket, valamint Eszter0119 is lényegesen többet mutatott magából, mint a Moly-szülinapon, aminek szintén örültem. Akiket pedig már ismertem, de még nem említettem, (pl. - a helyszínt is biztosító - mályva, piciszusz, Zoltán) nos, ők hozták a formájukat, viszont patricia-tól, Princze-től (akik Győrből jöttek!), és dlany-tól majd több aktivitást kérnék a jövőben, az ő hangjukat is elégtelenül keveset hallottam.

Egyébként az összejövetel, miután így teljes lett a társaság (jó, Amrita kivételével, aki holmi tanulás miatt nem tudott végül eljönni, bár őt is szívesen megismertem volna, ja meg Kaat sem jött valamiért) érdemben egy lazán kivitelezett utókarácsonyi ajándékozással kezdődött, majd jobbára kötetlen beszélgetéssel folytatódott (el is határoztam, hogy a virtuális mutatóujjammal, majd néha böködöm a népeket a következő találkáig, hogy hozzanak könyves Activity-kérdéseket), mindez teázással, gyűrűből elgurult kő asztal alatti keresésével, csoportképkészítéssel, nassolással és forraltborral (mályva keze által teljesen ihatóra sikeredett) kiegészítve.

Aztán, mivel kiderült, hogy szombat lévén, a műv. ház. épületében csak este 6-ig lehetünk, így, mikor elérkezett az idő, gyorsan átcipeltem a társaságot a Kafkabeat-be, ahol a (kocsmához képest) korai időpont miatt éppen el is fértünk (aki egyáltalán nem vágná, úgy képzelje el a helyet, mint egy Murakami Haruki-féle nyugis jazz-bárnak és a Tatuin bolygó zsúfolt kocsmájának  - tudjátok, a legrégebbi Star Wars filmből - a keverékét), és még vagy másfél órát dumáltunk.
(Aztán persze a molyok szállingózni kezdtek, és jöttek más Fehérvári haverok, akikkel én még késő estig beszélgettem, ünnepelgettem a pénteki szülinapom, stb. stb.)

És akkor ismét megemlíteném, hogy nevezett kultúrkocsmában 350 Ft-ért minden szerdán tartanak valamilyen felolvasóestet, kocsmaszínházat vagy filmvetítést, amiket én eddig is rendszeresen látogattam (hallottam pl. már Mrozek, Woody Allen, Darvasi László, Esterházy Péter műveit is), molyokat viszont sosem igazán sikerült elcsábítanom (egyedül FruzsinaRacz volt velem egyszer egy Kafka-novella dramatizált változatán), de ezek után remélem, több sikerrel járok majd.

Ui.: aki nem járul hozzá, hogy a nickneve link legyen a moly.hu-s adatlapjára, az jelezze nekem.

 

1 komment

Címkék: molytali

A bejegyzés trackback címe:

https://petikekonyvtara.blog.hu/api/trackback/id/tr712590447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása