Peti_bácsi 2009.06.29. 19:37

Mellékesen

Tegnap megtekintettem a Csillagpor c. Neil Gaiman-regény filmváltozatát.

Hát mit mondjak…

Akkor már inkább a könyvet ajánlom, ugyanis míg azt egy érdekes kísérletnek tartom (arra, hogy lehet-e felnőtteknek való tündérmesét írni), addig én a filmben ennek a tündérmesének a szórakoztató ám középszerű hollywoodi tömegcikké csinosítgatását láttam.

 

Ráadásul ma van a névnapom.

Meg is vettem magamnak az új Palahniuk-kötetet.

A bejegyzés trackback címe:

https://petikekonyvtara.blog.hu/api/trackback/id/tr931216175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

besucher 2009.07.07. 14:34:47

Nekem a film jobban tetszett, Robert de Niro alakítása sokat dobott rajta.
süti beállítások módosítása