Megérdemlem a született tehetség díjat.
Szerintem nem.
De persze köszönöm neki a díjat.

Szabályok:

1. Ha valaki adja, elfogadom.

2. A logót kipakolom a blogra.

3. A szabályzatot is kipakolom a blogra.

4. Megnevezek 6 másik bloggert, akinek továbbadom.

5. Kitöltöm a  tesztet, és kipakolom a blogra.

6. Megnevezem kitől kaptam.

7.  Betartom a szabályokat...

 

 

 

Becenév: Peti, nagyi (a vezetéknevemből adódóan)
Lakhely: Székesfehérvár
Magasság: 173 körül
Névnap: június 29.
Foglalkozás: pályakezdő könyvtáros vagyok
Testvérek: van 1 húgom
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: németül már nem tudok (rég volt az a nyelvvizsga, na), angolul meg még nem:P
Gyűjtemény: könyvek, horrorfilmek és megvan a Spawn c. képregény mind a 18 magyarul megjelent száma (mondjuk most már kell a faszomnak, felpakolom vaterára egy szép napon)
Cipőméret: 42
Iskola: az EKF-en diplomáztam
Kedvenc tantárgyak: főiskolán a kreatív írás tanegységet eléggé varjaztam, középsuliban egyértelműen magyar meg töri
Hobbi: zene, olvasás, film, mötál, sör
Zsebpénz: 23 évesen már nincs pofám pénzt kérni a szüleimtől
Kívánság: idővel majd saját lakás, jólfizető munka, ilyenek. Meg hát most már lassan fél éve egyedülálló vagyok szóval átlagos testalkatú, 20 év körüli, hűséges, jólszituált, metál- és/vagy irodalombarát lányok jelentkezését várom az alábbi számon blablablablabla. És sört!
Álom: hogy bármiben szebbé, jobbá, teljesebbé tegyem más emberek életét, élethez való hozzáállását a munkámmal, írásaimmal, szavaimmal vagy a barátságommal.
Szerencseszám: nincs
Szeretne találkozni: ööö Kiss Noémi nagyon szép lány:) (ha már ohentibi is írókat írt ide)
Háziállatok: 2 macska, akiket amúgy imádok. Udvariak, elvileg nem jöhetnek be a házba, bár néha ilyen félórákra becsempészem őket játszani:)

Továbbítom a díjat egy embernek, a könyvvizsgálóknak, Annamarienak, Tessának és cottának (ez így pont6 blogger, ne vitatkozzatok:)).
(Wolfgang Amadeus Amadeának is akartam, de ő már megkapta - na jó ez elég gyenge poén volt)

 

3 komment

Címkék: díj

A bejegyzés trackback címe:

https://petikekonyvtara.blog.hu/api/trackback/id/tr451929617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cotta · http://koreainyelv.freeblog.hu 2010.04.17. 17:21:16

Köszi, én meg azt hittem, hidegen hagylak :).

ilweran · http://konyvvizsgalok.blogspot.com 2010.04.17. 17:54:26

Köszönjük, köszönjük...
Az a táncikáló macska nagyon jó :)
süti beállítások módosítása